Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Οι Βουλευτές μας. Δοξάστε τους!!!

Μετά την έκθεση των προγραμματικών της δηλώσεων η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ πήρε ψήφο εμπιστοσύνης από την Βουλή των Ελλήνων. Φυσικά οι 160 είναι οι ψήφοι των εκλεγμένων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Και βέβαια οι υπόλοιπες 140 εκπροσωπούν όλους τους βουλευτές των άλλων κομμάτων, που ο ελληνικός λαός με την ψήφο του τους έστειλε στη Βουλή των Ελλήνων γιά να τον εκπροσωπήσουν στην αντιπολίτευση, .
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω με ποιό σκεπτικό οι βουλευτές των εκτός ΠΑΣΟΚ κομμάτων άκουσαν, μελέτησαν, έκριναν και απέρριψαν τις προγραμματικές δηλώσεις της νέας κυβέρνησης και αρνήθηκαν την ψήφο εμπιστοσύνης. Δεν υποστηρίζω πως όλα όσα εξήγγειλε η νέα κυβέρνηση είναι ορθά, σωστά και πραγματοποιήσημα. Παρακολούθησα την όλη διαδικασία των προγραμματικών δηλώσεων και μπορώ να πω ότι κάποια σημεία αξίζουν μιάς κάποιας ιδιαίτερης προσοχής και γιατί όχι και μιάς κάποιας υποστήριξης από τα άλλα κόμματα. Άλλωστε αυτό θα πει τίμια και επικοδομητική αντιπολίτευση.
Μέσα στους 140 εκπροσώπους του ελληνικού λαού, που με την ψήφο του βρέθηκαν στις αίθουσες του Κοινοβουλίου και απολαμβάνουν όλα όσα αυτό τους προσφέρει, δεν υπήρξε ούτε ένας που να σκεφτεί και να πει.
-Ας δώσουμε στην κυβέρνηση μιά ευκαιρία. Ας βοηθήσουμε, με αυτόν τον τρόπο μας την πατρίδα μας να κάμει ίσως ένα βήμα προόδου. Κι΄αν όχι τότε....τους πυροβολούμε.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτή η συμπεριφορά της υποταγής όλων των βουλευτών στα κελεύσματα και στις αποφάσεις των αρχηγών του κόμματος με μεταφέρουν σε εποχές στυγνής δικτατορίας. Τότε που κανείς δεν είχε το δικαίωμα να πει.
-Συγνώμη, αλλά εγώ έχω μιά άλλη γνώμη.
Όμως τίποτα. Ούτε ένας από αυτούς τους 140 εθνοπατέρες δεν είχε το θάρρος να πει στον αρχηγό του, στον πρόεδρο του κόμματος που ανήκει.
-Κύριοι. Έχουμε υποχρέωση να δώσουμε μιά βοήθεια στην πατρίδα μας να ξεκολλήσει από τη λάσπη που εμείς οι ίδιοι την έχουμε ρίξει.
Κανείς τους. Όλοι στο όχι. Με κυριώτερο τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη, αυτό το γραφικό φρούτο της Νέας Δημοκρατίας, που από την έδρα της Βουλής βρωντοφώνησε ένα φοβερό όχι συνοδεύοντάς το και με μιά γροθιά στην έδρα. Ένα όχι, που ειλικρινά θα το ζήλευε κι΄αυτός ο αλήστου μνήμης Μεταξάς.
Είναι γνωστή η αντιπολιτευτική πολιτική που θα ασκήσουν τα κόμματα. Μιά αντιπολίτευση, που κάθε άλλο παρά θα βοηθήσει την Ελλάδα να μπορέσει να πραγματοποιήσει ένα βήμα προόδου. Με την πιθανή νεκρανάστασή της και όταν αυτή θα πραγματοποιηθεί, η Νέα Δημοκρατία θα εμφανιστεί στη Βουλή και θα ακούσουμε γιά μιά ακόμη φορά το γνωστό χιλιοτραγουδημένο τροπάριο.
-Εκλογές εδώ και τώρα.
Και μετά.....Δεν υπάρχει μετά. Η Ελλάδα, όσο η μοίρα της τόχει να κυβερνιέται απ΄αυτούς τους ελεεινούς μνηστήρες, δεν είναι γραφτό της να γνωρίσει ποτέ το μετά.
Δεν το γράφει η μοίρα της να γυρίσει σελίδα.
Δεν είμαι ΠΑΣΟΚ, δεν είμαι Νέα Δημοκρατία, δεν είμαι ΚΚΕ, δεν είμαι ΛΑΟΣ, δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είμαι ακόμη ούτε και μ΄αυτούς τους αξιοθρήνητους Οικολόγους όποιο χρώμα κι΄αν έχουν. Απλά, είμαι ένας Έλληνας που πονάει την πατρίδα του. Είμαι ένας Έλληνας ξενητεμένος, που αυτή η πατρίδα του τον έδιωξε και μάλιστα μ΄έναν τρόπο άσχημο.Όμως την πονάω αυτή την πατρίδα. Και θα την πονάω όσο βλέπω 300 άχρηστους κηφήνες να ροκανίζουν τις σάρκες της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου