Τρίτη, 14 Αυγούστου 2012


Η ΑΓΑΠΗ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΞ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ

Ο Γερμανός καθηγητής της ιατρικής Δρ. Έριχ Λανγκ (Erich Lang), από την πόλη Ερλάνγκεν, στη Γερμανία, στο βιβλίο “ Υγεία και μακροζωία”, αναφέρεται σε 15 χρυσούς κανόνες που βοηθούν στην υγεία και μακροζωία των ανθρώπων.

Απόδοση από τα γερμανικά 
Σπύρος Γκάρος

Πρώτος και σημαντικός κανόνας είναι η κίνηση και οι σωματικές ασκήσεις. Η κίνηση είναι αναγκαία για την καρδιά και το κυκλοφορικό σύστημα. Η κίνηση, επίσης, βοηθάει στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και στο αδυνάτισμα για τους υπέρβαρους. Ορισμένες ειδικές ασκήσεις
είναι ωφέλιμες ενάντια στην κατάθλιψη και στην οστεοπόρωση.
Ακολουθούν:
Η υγιεινή διατροφή είναι απαραίτητη για την αποφυγή της παχυσαρκίας και του υπερβολικού βάρους. Τα γεύματα θα πρέπει να μοιράζονται σε κανονικά χρονικά διαστήματα καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Δεν πρέπει το υπερβολικό βάρος να το καταπολεμάμε με αστραπιαία δίαιτα, αλλά μέσο ενός ισορροπιμένου διαιτολογίου .

Περιορισμένη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών και καπνού. Επίσης, μία περιορισμένη κατανάλωση καφέ, κακάο και κάθε είδους διατροφής που βλάπτει την υγεία.

Από την ηλικία των 40 και έπειτα, είναι αναγκαίες, σε τακτικά χρονικά διαστήματα, οι διαγνωστικές εξετάσεις για τον καρκίνο, αλλά και οι εμβολιασμοί για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του οργανισμού. Αυτό έχει μεγάλη σημασία. Είναι φυσικό ότι με την πάροδο των χρόνων και την αύξηση της ηλικίας το ανοσοποιητικό σύστημα να εξασθενεί.

Απαραίτητο είναι να παραμείνετε ικανός όχι μόνο σωματικά αλλά και πνευματικά. Αυτό το   επιτυγχάνετε μέσο της περιέργειας. Μείνετε περίεργος, συνιστά ο καθηγητής δρ. Λανγκ., διαβάζετε, μιλάτε και παίζετε. Παίζετε με τα παιδιά σας και τα εγγόνια σας, διαβάζετε εφημερίδες και περιοδικά, να ασκείτε την παρατηρητικότητά σας.

Να αποφεύγετε το στρες και να κάνετε τακτικά ασκήσεις ηρεμίας. Να κάνετε γυμναστική, σπορ και μασάζ, αυτό βοηθάει θετικά το σώμα και την ψυχή. Βασικά οι απολαύσεις που επιτρέπονται θα πρέπει να είναι  διδακτέες.

Μη φοβάστε την ψυχοθεραπεία. Πολλές φορές τα χτυπήματα της μοίρας, όπως η απώλεια του συντρόφου ή μακρόχρονες ασθένειες, μπορεί  κάποιος να τις αντιμετωπίσει μέ την βοήθεια ενός ψυχοθεραπευτή.

Η αγάπη, ο έρωτας και το σεξ δε γνωρίζουν ηλικία, σε μία αρμονική σχέση είναι απαραίτητα για να αισθάνεστε πάντα καλά. Σε περίπτωση που υπάρχουν προβλήματα καλά θα κάνετε να επισκεφθείτε και να ρωτήσετε τον γιατρό σας.

Να διατηρείτε κοινωνικές σχέσεις, με την οικογένεια τους φίλους, του γείτονες, να είστε μέλος σε συλλόγους και οργανώσεις. Μιλάτε με τους ανθρώπους, μην τους αποφεύγετε. Καλό είναι επίσης, να έχετε ένα κατοικίδιο ζώο. Ένας σκύλος ή μία γάτα είναι για την πνευματική υγεία, ιδιαίτερα των ηλικιωμένων ανθρώπων, πολύ ωφέλημα ζώα.

Τη  κατοικία σας πρέπει να την έχετε διαρρυθμίσει σύμφωνα με τις προσωπικές σας ανάγκες . Για άτομα ηλικιωμένα συνίσταται μία κατοικία άνετη πλησίον δασικής περιοχής, εφόσον, όμως, κατοικείτε στο κέντρο, καλό θα είναι να βρίσκεστε κοντά σε πολυκαταστήματα, θέατρο, φαρμακείο, ιατρείο.

Να περιποιείται τακτικά το δέρμα σας με ελαφρές κρέμες και lotions. Το δέρμα με την πάροδο του χρόνου στεγνώνει, χάνει το φυσικό του λίπος, την ελαστικότητά του και είναι ευαίσθητο σε ερεθισμούς, γιαυτό είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε κρέμες και σαμπουάν που το διατηρούν υγρό.

Πηγαίνετε στη σάουνα και σε ιαματικά λουτρά με λάσπη. Τα ιαματικά λουτρά βοηθούν  και επηρεάζουν το αυτόνομο, νευρικό σύστημα του οργανισμού θετικά. Τακτικά να αναπαύεστε, να ξαπλώνετε άνετα σε μία πολυθρόνα και να κάνετε διαλογισμό (Meditation).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου