Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

Συνωστισμός, Διωγμός, Διακοπές.

Πιστεύω πως δεν θα πρέπει να υπάρχει έστω και ένας Έλληηνας, που να έχει ξεχάσει την υπόθεση με το βιβλίο ιστορίας της ΣΤ! Δημοτικού του 2007 όπου ομάδα εκπαιδευτικών με επι κεφαλής την πανεπιστημιακό κ Μαρία Ρεπούση είχε δόσει προς διδασκαλία το περίφημο εκείνο βιβλίο στο οποίο η σφαγή των Ελλήνων της Μικρασίας από τους Τούρκους στις παραλίες της Σμύρνης τον Σεπτέμβρη του 1922 εχαρικτηρίζετο σαν....”Συνωστισμός” Και πως να το ξεχάσει κανείς αφού τέτοια ευτράπελα ανήκουν μόνο σ΄εκείνα τα εγκληματικά δρώμενα της φιλτάτης πατρίδας μας που εύκολα δεν ξεχνιούνται. Διότι δεν είναι και λίγο να έρχεται μία πανεπιστημιακή κυρία και να σου λέει ότι εκείνες τις μαύρες ημέρες η Ιστορία στις παραλίες της Σμύρνης είδε....συνωστισμό.
Την λύση γιά μιά ακόμη φορά τη δίνουν και πάλι οι πανεπιστημιακοί εγκέφαλοι του Υπουργείου Παιδείας. Αυτή τη φορά οι κύριοι αυτοί στις παραλίες της Σμύρνης τον Σεπτέμβρη του 1922 είδαν....διωγμό. Σαν διωγμός αναφέρεται στο νέο βιβλίο της ιστορίας που θα δοθεί γιά διδασκαλία στα παιδιά της ΣΤ! η τραγωδία του ελληνισμού της Μικρασίας. Το βιβλίο αυτό υποτίθεται ότι θα δοθεί στους μαθητές εντός του 2010,
εάν και εφ΄όσον καταφέρουν να το ολοκληρώσουν. Και διότι κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι μπορεί να κρύβει ένας.....διωγμός.
Τελικά να μου το θυμηθείτε. Ίσως μετά από μερικά χρόνια να διαβάσουμε σε κάποιο βιβλίο της ιστορίας ότι οι Έλληνες της Μικρασίας τον Σεπτέμβρη του 1922 έφυγαν στην Ελλάδα γιά...... διακοπές
Δεν γνωρίζω τίνος ιδέα είναι η αλλαγή της ιστορίας και τι εξυπηρετεί. Ακούγονται πολλά με κυριώτερο την απόφαση να ελατωθεί το μίσος ανάμεσα στις νέες γενιές Ελλάδας Τουρκίας, που έρχονται. Αν υπάρχει κάποια αλήθεια σ΄αυτήν την εκδοχή θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του κόσμου, που μιά χώρα παραποιεί την ιστορία της γιά λόγους καλής γειτονίας με μιά άλλη χώρα. Κι΄αν έτσι έχουν τα πράγματα γιατί δεν γίνεται μιά προσπάθεια και από την άλλη πλευρά;
Αυτή η προσπάθεια παραποίηση της ιστορίας έγινε και από την προηγούμενη κυβέρνηση και γίνεται και από την παρούσα. Αυτό σημαίνει ότι τα κέντρα που διακινούν αυτή την προσπάθεια είναι έξω από κομματικές επιρροές και αυτό είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο.
Είναι κάτι που θα πρέπει να προσεχθεί ιδιάιτερα από τους υπευθύνους της Ελλάδας. Αλλά γιά ποιούς υπευθύνους μπορεί να μιλήσει κανείς; Άραγε να υπάρχουν τέτοια άτομα στην Ελλάδα του σήμερα;

12 σχόλια:

  1. Ναι ναι, κατεβήκανε για καφέ στην παραλία λόγω ηλιόλουστης ημέρας, έγινε συνωστισμός και υπέστησαν διωγμό για να αραιώσουν!!!Ε! άμα φας την τσίπα σου, άμα φοβάσαι να δεις την ιστορία κατάματα και να την ομολογήσεις μη σου τραβήξουν το αυτί, ε! τότε ό,τι θέλεις λες και γράφεις.
    Και μεις πια το χάψαμε!Περιμέναμε το βιβλίο της ιστορίας για να τη μάθουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου Μαριάνθη.
    Και είσαι και εκπαιδευτικός. Και περίμενες την ιστορία της κυρίας Ρεπούση να την διδάξεις στους μαθητές σου. Να τους μιλήσεις γιά τον συνωστισμό.
    Ναι καλή μου!!Η κυρία αυτή έχει φάει την τσίπα της. Κι΄όμως την εμπιστεύονται να διαχειρίζεται την ιστορία της πατρίδας μας.
    Νάσαι καλά φίλη μου και καλό κουράγιο γιατί μας περιμένουν πολλά.
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΤΕΝΗ, σου απαντώ έτσι ένεκα ότι δεν είμαι ενήμερος των σημερινών γεγονότων που γράφεις:
    Αντιγράφω από το βιβλιο (Νεοελληνικά Αναγνώσματα 1901) σελίδα 123, Αυτιβιογραφία του Κοραή για τους έλληνες κατοικους και την ελληνικότητα της Μικράς ασίας. (Σμύρνη)
    ...Εγεννήθην πρωτότοκος την 27 Απριλίου του 1748 έτους εις την Σμύρνην, από Ιωάννην Κοραήν, Χίον την πατρίδα, και τη Θωμαίδα 'Ρυσίου' Σμυρναίαν. Από τα οκτώ των τέκνα έμεινα εγώ και ο τρία έτη νεώτερός μου αδελφός Ανδρέας.
    (...Πόσο ήτο ευτελής η με πολλούς ραβδισμούς αποκτηθείσα παιδεία, και πόσον ήτο γελείος ο τύφος της κεφαλής μου, γεννημένος από τον συνήθως και κοινώς δεδομένον τιτλον ΛΟΓΙΩΤΑΤΟΣ ή και ΠΑΝΣΟΛΟΓΙΩΤΑΤΟΣ εις όλους χωρίς εξαίρεσιν τους γνωρίζοντας τας κλίσεις των ονομάτων και τας συζυγίας των ρημάτων. ΕΦΡΙΞΑ όταν κατάλαβα...
    Χαιρετώ

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευπρόσδεκτα τα όσα γράφεις φίλε αν και είναι έξω από το θέμα μας.
    Αξιοπρόσεχτοι οι λόγοι του Κοραή. Κάπως έτσι γεννήθηκαν τα μεγάλα πνεύματα τότε. Άλλωστε κι΄εμείς στα παιδικά μας μαθητικά χρόνια, ακόμη και στο γυμνάσιο γνωρίσαμε από την καλή ότι.....το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο.
    Νάσαι καλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντένη μου,αν ο λόγος της παραποίησης της ιστορίας μας ειναι για να απαλλειφτούν τα μίση ανάμεσα στις "νέες γενιές της Ελλάδας και της Τουρκιας" πέστους ότι δεν υπάρχει πιά τέτοιο μίσος ανάμεσα στους δυό λαούς .
    Υπάρχει κομπλεξισμός των Ελληνικών κυβερνήσεων και ξεπλυμένη κουλτούρα στους υπεύθυνους της Ελληνικής παιδείας[και όχι μόνο] που θέλουν να παραστήσουν,στους υπόλοιπους Ευρωπαίους,τους διεθνιστές ,τους ρυθμιστές και τους πολιτισμικούς μεταμορφωτές των κρατών της ανατολικής Μεσογείου και των Βαλκανίων Θέλοντας έτσι να έρθουν στα ίσια μαζί τους.
    Αν υπάρχουν κάποιες υπερβολές [που δεν νομίζω],ναι να τις απαλείψουν .
    Οχι ομως να φτάνουν στην φαιδρότητα που συμβαίνει εδώ να ειναι και πολύ επικίνδυνη.Γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν στρατοκρατικο δράκο που όσα παιδιά σου να του ρίξεις στα δόντια του δεν χορταίνει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ντένη μου, ο Πατριωτισμός στην Ελλάδα μας έχει καταντήσει βρώμικη έννοια και ευχαρίστως οι Έλληνες την έχουν αποδεχτεί σαν τέτοια, διότι έτσι απαλλάσσονται από την υποχρέωση να τον εκδηλώνουν,με την αυστηρή τήρηση των νόμων και των καθηκόντων τους. Γιατί έτσι μόνο εκδηλώνεται ο πατριωτισμός.
    Ν τ ί ν ο ς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ φίλε Ντένη πάρα πολύ σωστά τα γράφεις για το βιβλίο της ιστορίας της ΣΤ δημοτικού, όμως δεν είναι μόνο αυτή η σελίδα που παραοιεί την ιστορία μας αλλά
    το βιβλίο βρίθει τέτοιων μαργαριταριών και όχι μόνο αυτό. Όλα τα βιβλία της ιστορίας όλων των τάξεων.Σας στέλλω ένα απόσμασμα από το βιβλίο το περισινής βυζαντινής ιστορίας της Β Γυμνασίου.Το απόσπασμα ειναι από τον φράγκο ιστορικό Γουλιέλμο τον Τύριο γράφει λοιπόν ο κυριος αυτός καιοι δικοί μας το έχουν χρωματίσει και κλείσει μεσα σε τετράγωνο για να είναιεντυπωσιακότερο και να τραβήξει την προσοχή των παιδιών να το μάθουν καλά μήπως και το ξεχάσουν<<Ο Μανούλ ο Κομνηνός περιφρόνησε τα ανδρείκελα τους Έλληνες που ήταν μαλθακοί και θυληπρεπείς,και καθώς ήταν άνδρας με μεγάλη γενναιοδωρία και ασύγκριτη δραστηριότητα,ανέθεσε σπουδαία καθήκοντα μόνο σε Λατίνους ,λογαριάζοντας την αφοσίωση και τη δύναμη [...].Το ότι οι άνθρωποι μας εκπλήρωσαν ἀριστα τα καθήκοντα τους έκανε τον αυτοκράτορα να τους εκτιμά όλο και περισσότερο και να τους ανεβάζει στα υψηλότερα αξιώματα.Ως εκ τούτου οι άρχοντες των Ελλήνων καιιδιαίτερα οι συγγενείς του , αλλά και όλος ο άλλος λαός, απέκτησαν ακόρεστο μίσος κατά των δικών μας .(βιβλίον ιστορίας Β Γυμνασίου σελις 55 ).όχι ότι οι αμόρφωτοι και άξεστοι Λάτινοι ήρθα στην Πόλη και μορφώθηκαν ..και στην συνέχεια μετά την πτώση της Πόλης με τον ερχομό των Ελλήνων στη δύση έχουμε την αναγέννηση. Αυτά για όλους τους πολιτκούς και πνευματικούς ιθύνοντες αυτού του δίσμοιρου λαού .Τα παιδιά μας την τελευταία εικοσασετία είναι παντελώς ανιστόρητα με αγάπη Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλες Σπύρο.
    Περί λαών θα σου πω μιά ιστορία που έγινε στη Χίο πριν λίγους μήνες. Κάποιο τούρκικο πολεμικό πλοίο κατάσχεσε τα δύχτια ενός Χιώτη ψαρά που υποτίθεται εψάρευε σε τουρκικά ύδατα. Βγάλαν τα δύχτια σε πληστιριασμό, τα αγόρασαν Τούρκοι ψαράδες και τα πήγαν στη ΖΧίο του τα έδωσαν, γιατί τον γνώριζαν από τη θάλασσα και ήπιαν όλοι μαζύ ουζάκι. Αυτοί είναι οι λαόι αν τους αφήσουν.
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ Ντίνο.
    Ευχαριστώ που σε ξαναβλέπω στο Καφενείο. Να σε δω και στα Εφτάνησα. Δυστυχώς ο λαός της πατρίδας μας έχει αλλοιωθεί σε τέτοιο βαθμό που αμφιβάλω αν γνωρίζουν περί πατριωτισμού.
    Έτσι αυτοί που έχουν κάποια συμφέροντα από αυτή την κατάσταση την εκμεταλεύονται. Διότι πίστεψέ με, πίσω από αυτή την ιστορία των βιβλίων υπάρχουν συμφέροντα.
    Νάσαι καλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή μπου Κατερίνα.
    Όπως γράφω πιό πάνω στον Ντίνο, στον χώρο των σχολικών βιβλίων παίζονται βρώμικα παιγνίδια.
    Το πόσο ανιστόρητα είναι τα Ελληνόπουλα τα βλέπουμε τα διαβάζουμε τα ακούμε και γεμίζουμε θλίψη όταν βλέπουμε μαθητές να
    μιλάνε γιά τον πόλεμο του '40 με τους Τούρκους ή ακόμη να λένε ότι το 1821 στην Κρήτη πολεμήσαμε με τους Ιταλούς. Και πολλά άλλα τέτοια χαριτωμένα.
    Δυστυχώς πρόκειται γιά μιά κατάσταση που δεν βλέπω να μπορέσει κάποιος να την διορθώσει.
    Νάσαι καλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ εύστοχο και ψύχραιμο κείμενο που μπαίνει βαθιά στο πρόβλημα. Μένει να σε συγχαρώ σιορ Κονταρίνη.
    Οι λόγοι γι αυτές τις παλινωδίες είναι ασφαλώς το μικρό ανάστημα των πολιτικών μας που φθάνουν στο σημείο αυτών των εκπτώσεων και των αλλοιώσεων της Ιστορίας μας , που ακόμα και ο Αμερικανός πρέσβης στην Τουρκία εκείνης της εποχής, ως αυτόπτης μάρτυρας, περιγράφει με τα μελανώτερα χρώματα. Αν προσθέσουμε ασφαλώς και αυτά που γράφει ο Σπύρος, η ξεπλυμένη κουλτούρα, οι εξετάσεις που δίνουν οι πολιτικοί μας, στις ισχυρές χώρες, μια τάχα μου ειρηνιστική τακτική που μοιάζει με υποταγή στη θέληση κάποιων άλλων, το σύνδρομο του φόβου για τις όμορες χώρες, καταλαβαίνουμε το πως μικραίνει ακόμα περισσότερο το ανάστημα των πολιτικών μας. Εύχομαι να μην μικρύνει περεταίρω και η χώρα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε Φαίδων
    Αν οι πολιτικοί μας είχαν την τόλμη να διαβάσουν το βιβλίο του Αμερικανού Πρέσβη νάσαι σίγουρος ότι δεν θα περνούσε από το νου τους και δεν θα τολμούσαν να γράψουν γιά "συνωστισμούς" και "διωγμούς"
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή