Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Ξεκινάμε και πάλι ! !

Φίλοι μου χρόνια σας πολλά και Χριστός Ανέστη.
Μετά από κάποια επίθεση που δέχτηκαν από "φ ι λ ο" και τα δυο μπλογκ μου Καφενείο και Εφτάνησα καταφέρνω και πάλι να τα ξεκινήσω για να ξανάβρω την επαφή μου μαζί σας που τόσο μου έλλειψε.
Παρ΄όλη την έλλειψη χρόνου λόγω υποχρεώσεων με τα ΜΜΕ που συνεργάζομαι πιστεύ πως θα καταφέρνω να έχω και μια επαφή μαζί σας.
Παρακαλώ αν λάβετε γνώση αυτού του σημειώματος αφήστε ένα μικρό σχόλιο και ενημνερώστε και τους φίλου σας. 
Θα χαρώ να ξαναείμαστε μαζί.
Χρόνια σας πολλά.
Την
 αγάπη μου
Ντένης Κονταρίνης 

1 σχόλιο:

  1. Χρόνια πολλά και καλά. Καλώς όρισες και ανησυχούσα τι συμβαίνει. Επίθεση ετσι; Κοίτα να δεις τι παθαίνεις από ''φίλο''. Χαιρομαι που είσαι πάλι κοντά μας
    Θα τα λέμε
    Καλό σου βράδυ Ντένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή