Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2016

Οι μεγάλοι δάσκαλοι της διαπλοκής.

Ανάστατη από προχτές η δημοσιογραφική οικογένεια, τόσο στην Ελλάδα όσο και εδώ, στις ΗΠΑ από την ανάρμοστη συμπεριφορά των δυο ανταποκριτών στην Νέα Υόρκη των τηλεοπτικών καναλιών Alpha και Star κατά την άφιξη εδώ του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παπά και της ομάδας που τον συνόδευαν.
Άγνωστο μέχρι στιγμής για ποιο λόγο οι δυο δημοσιογράφοι επέφεραν μια αλλαγή στην εμφάνισή τους φορώντας περούκα, καπέλο τζόκεϊ και καλύπτοντας τα μάτια τους με γυαλιά ηλίου, παρακολουθούσαν την ομάδα του υπουργού και τους φωτογράφιζαν.
Επειδή η όλη υπόθεση καλύπτεται από κάποιο μυστήριο καλό είναι να την δούμε από όλες τις πλευρές.
Οι δύο δημοσιογράφοι. Θάνος Δημάδης, αριστερά και Δημήτρης Σουλτογιάννης
Το άρθρο 2 παράγραφος η΄ του Κώδικα Δημοσιογραφικής Δεοντολογίας αναφέρει . Ο δημοσιογράφος οφείλει να συλλέγει και να διασταυρώνει τις πληροφορίες του και να εξασφαλίζει την τεκμηρίωσή τους με δημοσιογραφικά θεμιτές μεθόδους γνωστοποιώντας πάντοτε την δημοσιογραφική τους ιδιότητα.
Ποιος ο λόγος οι δύο δημοσιογράφοι να μην σεβαστούν το άρθρο αυτό;
Αν σκοπός τους ήταν η οποιαδήποτε φωτογράφιση του Υπουργού αυτό μπορούσαν να το κάμουν χωρίς καμία μεταμφίεση δηλώνοντας την δημοσιογραφική τους ιδιότητα.
Και φυσικά κανείς δεν θα τους εμπόδιζε ούτε η αστυνομία θα τους συνελάμβανε έστω και για εξακρίβωση στοιχείων. Όμως αυτοί προτίμησαν το θέατρο. Για ποιο λόγο;
Επειδή πρόκειται για δύο έμπειρους δημοσιογράφους, αρκετά πεπειραμένους, με κάποιο ενδιαφέρον δημοσιογραφικό παρελθόν, που γνωρίζουν πάρα πολύ καλά τη δουλειά τους, όλα αυτά γεννούν κάποιες απορίες.
Ο υπουργός των καναλιών της ελληνικής τηλεόρασης, Νίκος Παπάς.
Από τις πρώτες στιγμές που έγινε γνωστό αυτό το γεγονός, όπως ήταν αναμενόμενο πρώτος ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παπάς βγήκε στα ΜΜΕ και δήλωσε μεταξύ άλλων την ευθύνη που έχουν αυτοί που έβαλαν τους δύο δημοσιογράφους να προβούν στην πράξη αυτή.
Είναι ακατανόητο πως ο υπουργός Επικρατείας, χωρίς να έχει στοιχεία και τα τα δείχνει, πιστεύει πως κάποιοι άλλοι έβαλαν τους δυο δημοσιογράφους να προβούν στην πράξη αυτή. Ο Νίκος Παπάς δεν ζητάει ενόχους . Γιατί ξέρει ότι δεν υπάρχουν ένοχοι. Ζητά να αποσπάσει την προσοχή του ελληνικού λαού αλλά και όλου του κόσμου από την υπόθεση που έχει θέσει σε μεγάλο κίνδυνο την ύπαρξη της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και που αυτό δεν είναι αλλο από την αποκάλυψη της απάτης που κρύβει μέσα του ο πλειστηριασμός για τα τηλεοπτικά κανάλια. Προσπαθεί να τους κάμει να βρουν ενδιαφέρον σε κάτι άλλο. Προσπαθεί να αποδείξει ότι εχθροί του ΣΥΡΙΖΑ εμποδίζουν το έργο της κυβέρνησης. Όμως η κριτική που έχει αρχίσει ο τηλεοπτικός σταθμός Alpha μαζί με τον Star και τον Skai από την πρώτη ημέρα μετά τα αποτελέσματα του πλειστηριασμού δείχνουν την μεγάλη απάτη που είχε στηθεί από την Επιτροπή που οργάνωσε αυτή την φιέστα.
Χρήστος Καλογρίτσας. Γνωστός. 
Αποκορύφωμα η ομολογία του Ιβάν Σαββίδη ότι κάποιοι του ανέθεσαν τον ρόλο του λαγούσε συνδυασμό με το βρώμικο παιγνίδι του Χρήστου Καλογρίτσα, του ανθρώπου που χωρίς ένα ευρώ κέρδισε το ένα κανάλι, τα αμφισβητούμενα βοσκοτόπια που εμφανίστηκαν σαν εγγύηση για το πόθεν έσχεςέφεραν την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα στο σημείο να ζητάει κάποιες παρεμβάσεις στο έργο της. Μέσα σε όλα πρωταγωνιστικό ρόλο δείχνει να έχει και η Attica Bank η οποία αποδείχτηκε η τράπεζα που γέμιζε με τα χρήματα των Μηχανικών τις βρώμικες εμπορικές υποθέσεις του Χρήστου Καλογρίτσα. Μια τράπεζα που εξάντλησε όλο το αποθεματικό της κεφάλαιο δίνοντας δάνεια ύψους 127 εκατομμυρίων ευρώ σε έναν άνθρωπο που διαθέτει σαν αντίκρυσμα ένα αμφισβητούμενο βοσκοτόπι κάποιου φίλου του. Όμως ακόμη πιο πολύ μετράει η άρνηση των υπευθύνων του πλειστηριασμού, ένα μήνα τώρα, να παραδώσουν το υλικό που έχουν καταγράψει οι κάμερες και το οποίο ζητούν επίμονα οι νομικοί υπεύθυνοι του Alpha του Skai, του Star και άλλων ενδιαφερομένων.
Οι εμφάνιση των δύο δημοσιογράφων με την περούκα και τα γυαλιά ηλίου – άγνωστο μέχρι στιγμής γιατί έγινε – ήταν μια ευκαιρία για τον Νίκο Παπά να αποδείξει την ύπαρξη εχθρών στο έργο της κυβέρνησης. Μάταια όμως. Όλα αποδείχτηκαν σαν ένα κατασκεύασμα της Παρέαςτου μεγάλου υπουργού Επικρατείας. Και το επιστέγασμα στην όλη υπόθεση ήταν η δημοσκόπηση της εταιρείας Merc που έγινε για λογαριασμό του Alpha και η οποία έδειξε ότι το 83% του ελληνικού λαού δηλώνει “θυμωμένος” και “οργισμένος” με την διακυβέρνηση της χώρας από την κυβέρνηση της αριστεράς. Και να σημειώσω ότι όπως δήλωσε η δημοσκοπική εταιρεία σ΄αυτό το 83% το 66% ήσαν οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ.
Μετά από όλα αυτά, αν τους έχει μείνει λίγη αξιοπρέπεια, λίγο φιλότιμο, λίγο ενδιαφέρον για την δύστυχη Ελλάδα, υπάρχει και μια πόρτα που γράφει ΕΞΟΔΟΣ.

                                                                               
  
Φίλες και φίλοι μου αγαπημένοι. Περάστε από το http://eftanhsa.blogspot.com  Κάτι πολύ όμορφο θα απολαύσετε.

Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016

Κύριοι. Δυστυχώς αποτύχατε.



Οι τελευταίες πολιτικές εξελίξεις δείχνουν την ανικανότητα της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ να πείσει τους Έλληνες πολίτες ότι έχει κάποιο σχέδιο διακυβέρνησης της χώρας και ότι είναι σε θέση να την κυβερνήσει σωστά. Απουσιάζει η συνολική συμμετοχή στην διακυβέρνηση. Όλα δείχνουν ότι ο κάθε υπουργός ενεργεί αυτόβουλα και ίσως τις περισσότερες φορές ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας να μην γνωρίζει τι γίνεται στα υπουργεία της κυβέρνησής του.
Τα τελευταία γεγονότα με την δημοπρασία των τηλεοπτικών αδειών μπορεί να πει κανείς ότι είναι το επιστέγασμα στην αποτυχία της κυβέρνησης. Ο υπουργός Συντονονισμού Νίκος Παπάς με την διοργάνωση αυτής της δημοπρασίας των αδειών έστησε μια μεγάλη απάτη σε βάρος των ενδιαφερομένων για τα τηλεοπτικά κανάλια και κατ΄ επέκταση σε βάρος του ελληνικού λαού.
Όταν μια κυβέρνηση δείχνει και φωνάζει πως ...θα στήσουμε δικά μας οχυρά στο χώρο των ΜΜΕ, αυτό σημαίνει ότι έχει χάσει την εμπιστοσύνη του λαού και κατά επέκταση έχει αποτύχει και ζητάει να οικειοποιηθεί τα ΜΜΕ προκειμένου να ελέγχει την ενημέρωση και να νοιώθει ασφαλής. Και γι΄αυτό ζητάει την αποκλειστικότητα της ενημέρωσης. Ο υπουργός Επικρατείας πίστεψε πως με μια καλοστημένη “φιέστα” θα κατάφερνε να να σταματήσει τις ενοχλητικές φωνές κάποιων καναλιών που σέβονταν τον εαυτό τους και αυτούς στους οποίους απευθύνονται. Και αποφάσισε να χτυπήσει την πολυφωνία των ΜΜΕ δείχνοντας έτσι ότι το κόμμα που κυβερνά την Ελλάδα κάθε άλλο από σοσιαλιστικό μπορεί να είναι.
Ήταν επόμενο να επακολουθήσουν όλα όσα επακολούθησαν. Μηνύσεις, προσφυγές σε θεσμούς, νομικοί έλεγχοι σε όλα όσα έγιναν κατά την διάρκεια του πλειστηριασμού. Βέβαια η κυβέρνηση προσπαθεί να θέσει εμπόδια σε όλα αυτά προκειμένου να διασφαλίσει το αποτέλεσμα.Όμως οι ενδιαφερόμενοι είναι ανένδοτοι με πρώτο το κανάλι ALPHA που όπως όλα δείχνουν όχι μόνο δεν πρόκειται να εγκαταλείψει τη μάχη αλλά θα καταβάλει και κάθε νόμιμη προσπάθεια να την κερδίσει και όλα δείχνουν ότι μάλλον θα τα καταφέρει.
Όλα όσα φορτώθηκε η κυβέρνηση με αυτόν το πλειστηριασμό-παρωδία ήταν επόμενο να δώσουν μια νευρική φόρτωση στον πρωθυπουργό ο οποίος ήταν αδύνατον αυτή την φόρτωση να μην την μεταφέρει και στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, εκεί όπου είθισται η εκάστοτε κυβέρνηση να πραγματοποιεί έναν απολογισμό των πεπραγμένων της αλλά και να εξαγγείλει τις νέες της δράσεις.
Στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης όλοι μας, με κάποια προσοχή, μπορέσαμε να διακρίνουμε ότι ο πρωθυπουργός της χώρας ήταν φανερά εκνευρισμένος. Παρ΄όλες του τις προσπάθειες δεν κατάφερε να αποφύγει τα ψέμματα αλλά και να δείξει ότι πολλά από αυτά που έχουν γίνει δεν τα γνωρίζει ή θέλει να αποφύγει και να μην τα αναφέρει. Ενήμερος ότι έξω από το Βελλίδειο πάνω από δέκα χιλιάδες εργαζόμενοι είχαν στήσει γιορτή διαμαρτυρίας ζητώντας κάποιο δίκιο. Και το κορύφωμα του εκνευρισμού του ήταν η καθιερωμένη Συνέντευξη Τύπου όπου η δημοσιογράφος του ALPHA Ευαγγελία Τσικρίκα του απύφθηνε την ερώτηση που πέρασε στην ιστορία.
Σας κοιτάζω στα μάτια και βλέπω ότι εσείς με απολύεται και όχι ο εργοδότης μου. Ήταν τότε που είδαμε έναν Τσίπρα να υψώνει την φωνή του, να κουνάει απειλητικά το χέρι του ζητώντας της να μην τον διακόπτει. Και δυστυχώς γι΄αυτόν η πράξη του αυτή πέρασε στην ιστορία.
Ποτέ στην ογδοντάχρονη ιστορία της η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης δεν είχε δει τέτοια προσέλευση κόσμου να διαμαρτύρονται κατά της Κυβέρνησης. Της οποιασδήποτε κυβέρνησης.. Πάνω από δέκα χιλιάδες αγανακτισμένοι πολίτες διαφόρων Σωματείων είχαν περικυκλώσει το Βελλίδειο Ϊδρυμα. Και παρ΄όλα τα δρακόντεια μέσα ασφαλείας κάποιοι πολίτες κατάφεραν να πλησιάσουν τον πρωθυπουργό και να του φωνάξουν. Πεινάμε. Δεν έχουμε λεφτά να αγοράσουμε φάρμακα. Πεθαίνουμε. Και φυσικά ο πρωθυπουργός δεν απάντησε. Απλά χαμογέλασε μ΄εκείνο το δηλητηριασμένο χαμόγελο που διαθέτει. Έτσι ο ΣΥΡΙΖΑ και ο ηγέτης του κόμματος Αλέξης Τσίπρας κρατούν τα πρωτεία της διαμαρτυρίας του λαού της χώρας για το χάος στο οποίο την έχουν οδηγήσει αλλά και για τα αμέτρητα ψέματα πάνω στα οποία στήριξαν την εκλογή τους.
Όλα δείχνουν την αποτυχία της κυβέρνησης η οποία επί ενάμιση χρόνο δεν έχει προσφέρει τίποτε άλλο από φτώχεια, πείνα και δυστυχία στον λαό της χώρας.,
Το συμπέρασμα βγαίνει από μόνο του. Κύριοι. Δυστυχώς αποτύχατε.

Φίλες μου και φίλοι μου καλοί και αγαπημένοι. θα χαρώ να σας δω και στην άλλη σελίδα μου. Στα http://eftanhsa.blogspot.com Κάτι όμορφο και ενδιαφέρον σας περιμένει.

                                                                                                                         




Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2016

Τα Εξάρχεια σε δυο εικόνες.



Με αφορμή την επίθεση, πριν λίγες μέρες, στον αστυνομικό διευθυντή της Τροχαίας στην Αθήνα από τους αλήτες των Εξαρχείων πήρα την απόφαση να γράψω κάποια λόγια, που από καιρό έχω στο νου μου σχετικά με αυτή την τόσο παραξηγημένη γειτονιά. Μια γειτονιά πανέμορφη και ιστορική. Μια γειτονιά, που κάποτε ήταν το διαμάντι της Αθήνας. Τα Εξάρχεια.
Είχα την τύχη να κατοικώ στην περιοχή των Εξαρχείων την δεκαετία του ΄60. Ήταν τότε που εργαζόμουν στον ελληνικό κινηματογράφο και πολλοί από εμάς προτιμούσαμε για την κατοικία μας αυτή την γειτονιά αφού σχεδόν όλες οι ελληνικές κινηματογραφικές εταιρείες, πλην της FINOS FILM είχαν τα γραφεία τους στην Πλατεία Κάνιγγος, οπότε τα Εξάρχεια ήταν κάτι που μας διευκόλυνε πάρα πολύ στις κινήσεις μας. Άλλωστε ήταν και φτηνά τα ενοίκια, κάτι πολύ σημαντικό για εμάς.
Μια γωνία μετά την οδό Ακαδημίας άρχιζε η περιοχή. Πρώτο αξιοπρόσεκτο η μικρή τότε πλατεία με ένα εστιατόριο, ένα ζαχαροπλαστείο και δυο τρία άλλα καταστήματα. Στην επάνω πλευρά της πλατείας ήταν ο θερινός κινηματογράφος ΣΙΝΕ ΒΟΞ, αν θυμάμαι καλά το όνομα. Μια ταράτσα πάνω από κάποια καταστήματα με λιγοστές θέσεις, να είναι καθε βράδυ γεμάτος και στις δυο παραστάσεις. Οκτώ με δέκα και δέκα με δώδεκα. Φτηνό το εισητήριο και τρέχαμε να δούμε πολύ αξιόλγες ταινίες. Κι΄ακόμα τα παράθυρα των γύρω σπιτιών να είναι γεμάτα και να παρακολουθούν την ταινία. Τυχερούς του αποκαλούσαμε όλους αυτούς αφού έβλεπαν το έργο χωρίς να πληρώνουν εισητήριο.
Δρομάκια ανηφορικά, κάποια με σκαλοπάτια, ήταν όλη η γειτονιά μέχρι στα σύνορα με την Νεάπολη, την άλλη γειτονιά που απλωνόταν μετά τα Εξάρχεια.
Μια γειτονιά γεμάτη ομορφιά και πράσινο, τα Εξάρχεια. Σπιτάκια με αυλές που μοσχοβολούσε το αγιόκλημα. Γεμάτα ομορφιά και τα σπίτια με την χαρακτηριστική αρχιτεκτονική του μεγαλείου. Σπίτια που φάνταζαν σαν να έρχονται από κάποιο παραμύθι. Αλλά και σπιτάκια απλά φτωχικά με τις όμορφες αυλές.τους. Σ΄αυτές τις αυλές βρίσκαμε δωμάτια και νοικιάζαμε με πολύ λίγα χρήματα. Τα καλοκαίρια όλοι οι άνθρωποι της γειτονιά καθόντουσαν έξω από τα σπίτια και το κουβεντολόϊ έδινε και έπερνε.
Λίγο πιο πάνω άρχιζαν τα σκαλοπάτια που οδηγούσαν στον λόφο του Στρέφη. Αυτόν τον μοναδικό κια πανέμορφο πνεύμονα ζωής για την Αθήνα. Πνιγμένος στο πράσινο ο λόφος άπλωνε γύρω του ένα δροσερό αεράκι. Τα βράδυα έκρυβε ανάμεσα στα φυλλώματά του τον έρωτα. Αμέτρητα τα ζευγαράκια που ζούσαν την αγάπη τους στην ομορφιά του λόφου.
Εκεί πάνω πέρασαν μεγάλο μέρος από τη ζωή τους άνθρωποι που έχουν δέσει το όνομά τους με την ιστορία, την πολιτική και την καλλιτεχνική ζωή της Ελλάδας. Ο Γιώργος Σουρής, ο Νίκος Γύζης, ο Κάρολος Κουν, η Κατερίνα Παξινού, η Σοφία Βέμπο, ο Φρέντυ Γερμανός και πάρα πολλοί άλλοι. Ήταν τότε που η γειτονιά μέσα στην απλότητά της έκρυβε την πιο όμορφη ζωή της Αθήνας
Τα χρόνια που κύλησαν άλλαξαν ριζικά τη μορφή των Εξαρχείων. Από ένα όμορφο σημείο αναφορά έγινε το γκέτο του εγκλήματος. Το εμπόριο των ναρκωτικών σε επικίνδυνη έξαρση. Η εγκληματικότητα στην πρώτη θέση. Κακοποιά στοιχεία έχουν κάμει την γειτονιά σπίτι τους. Σ΄αυτό βοηθάει το ότι τα στενά δρομάκια προσφέρονται για ασφαλή και σίγουρη διαφυγή.
Η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην ιστορική αυτή συνοικία των Αθηνών είναι απαράδεκτη.
Δεν υπάρχουν πια τραγούδια για τα Εξάρχεια. Οι εφημερίδες σε καθημερινή βάση πρωτοσέλιδα δίνουν τη ζωγραφιά της περιοχής. Εμπριστική επίθεση στα Εξάρχεια, Έκαψαν αυτοκίνητα στα Εξάρχεια, Επίθεση με μολότωφ κατά αστυνομικών στα Εξάρχεια, Βραδυά επιθέσεων στα Εξάρχεια, Δολοφονική επίθεση στα Εξάρχεια, Οδοφράγματα στα Εξάρχεια, Έκαψαν το κέντρο της Αθήνας κουκουλοφόροι από τα Εξάρχεια.
Η περιοχή σήμερα έχει μετατραπεί σε κέντρο εμπορίας ναρκωτικών. Και είναι αυτό που εκεί συγκεντρώνει όλον τον υπόσκοσμο. Ναρκωτικά, πορνεία και εγκληματικότητα τα τρία κύρια χαρακτηριστικά των Εξαρχείων.Μάταια οι κάτοικοι αγωνίζονται να κρατήσουν ό,τι έχει απομείνει. Για κάποιους λόγους η Πολιτεία δείχνει να αδιαφορεί. Μάλλον δείχνει να θέλει αυτή την κατάσταση. Πιθανόν να την εξυπηρετεί.
Η μετατροπή της περιοχής των Εξαρχείων σε περιοχή παρανομίας ήταν κάποιο σχεδιο κάποιας κυβέρνησης που επιθυμία της ήταν να απαλλάξει το κέντρο της Αθήνας από τους κουκουλοφόρους, τους ταραξίες, το εμπόριο των ναρκωτικών και κάθε τι που χαλούσε την εικόνα της πρωτεύουσας που την ήθελαν άψογη. Είναι ανεξήγητο πως και γιατί αφού υπήρχαν τόσες άλλες λύσεις αυτού του προβλήματος προτιμήθηκε η καταστροφή μιας ιστορικής περιοχής. Θα πρέπει να μάθουμε ότι από τους πολιτικούς της η χώρας δεν μπορεί να περιμένει ούτε πολλά ούτε καλά. Οι λύσεις πάντοτε θα πρέπει να εξυπηρετούν τα δικά τους πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα.
Η περιοχή των Εξαρχείων πρέπει κα απαλλαγεί από όλα αυτά τα ελεεινά υποκείμενα που την ταλαιπωρούν και την ντροπιάζουν. Με κάθε τρόπο η Πολιτεία θα πρέπει να επέμβει. Έχει καθήκον να κάμει και πάλι τα Εξάρχεια μια ανθρώπινη περιοχή.
Για πολλούς λόγους στην Ελλάδα οι αρμόδιοι και υπεύθυνοι δεν θέλουν να προχωρήσουν σε αυτό που λέγεται παραδειγματική τιμωρία, σε εγκλήματα που έχουν σχέσεις με τις πολιτικές συγκεντρώσεις, με διαδηλώσεις με συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και άλλα σχετικά. Ο λόγος απλός. Οι πρωταγωνιστές όλων αυτών των εγκληματικών πράξεων είναι όργανα των κομμάτων. Είναι οι μπράβοι, οι κουκουλοφόροι, οι αντιεξουσιαστές, οι Ρουβίκωνες και οι κάθε μορφής ταραχοποιοί, επιστρατευμένοι από τα κόμματα για να παίζουν το παιγνίδι των αφεντικών τους έναντι κάποιας αμοιβής βεβαίως. Παράδειγμα ο Καρανίκας. Ένα ολόκληρο τίποτα που έφτασε να γίνει σύμβουλος – αν είναι δυνατόν - του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα για όλα όσα του προσέφερε από τη θέση του ταραχοποιού, του κουκουλοφόρου, του αντιεξουσιαστή, του καθάρματος.
Θα πρέπει οι υπεύθυνοι στην Ελλάδα και περισσότερο οι πολιτικοί να μάθουν και να καταλάβουν ότι στις περιπτώσεις των οποιονδήποτε ταραχοποιών αν δε τιμωρηθούν παραδειγματικά δεν θα υπάρξει ηρεμία στη χώρα και δεν θα εξαλειφθεί αυτό το φοβερό φαινόμενο των όσων βλέπουμε κάθα λίγο. Φωτιές, μολότωφ, καταστροφές, λεηλασίες, επιθέσεις, δολοφονίες και πολλά άλλα. Δεν αρκεί η σύλληψή τους, η προσαγωγή τους στα γραφεία της Ασφάλειας, οι συμβουλές και το χαϊδευτικό χτύπημα στην πλάτη και...άντε πήγαινε στο καλό και μην το ξανακάνεις.
Λίγο τραβηγμένη η γνώμη μου αλλά θα την πω. Η πατρίδα μας διαθέτει πάρα πολλές βραχονησίδες. Στείλτε σ΄αυτές τους κουκουλοφόρους, τους αντιεξουσιαστές και όλα αυτά τα αηδιαστικά αποβράσματα της ελληνικής κοινωνίας, που εσείς έχετε δημιουργήσει Απομονώστε τους από την κοινωνία και βάλτε τους να σκάβουν όλη μέρα τα βράχια, να χτίζουν σπίτια για να μείνουν, να φτιάχνουν κουζίνες για να μαγειρεύουν και να τρώνε, να κατασκευάζουν αίθουσες για να παρακολουθούν μαθήματα ηθικής αγωγής από ειδικούς. Να μείνουν εκεί μέχρι που αρμόδια ικανή επιτροπή να αποφασίζει ότι μετά από λεπτομερή έλεγχο είναι σε θέση να ενταχθούν και πάλι στην κοινωνία.
Εφαρμόστε το και θα δείτε αποτελέσματα που δεν θα τα πιστεύετε.