Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Λόγια του Καφενείου.


Παρ΄ όλα τα προβλήματα που έχουν προκύψει σχετικά με την αντιπαράθεση της ελληνικής κυβέρνησης με τους εταίρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την αναδιάρθρωση του μνημονίου, τα διεθνή Μέσα  Ενημέρωσης εξακολουθούν  σε πρώτη φάση να ασχολούνται με την ενδυματολογική εμφάνιση των μελών της ελληνικής κυβέρνησης.
Οι πάντες και τα πάντα δείχνουν να ενδιαφέρονται και να σχολιάζουν τι φοράει ο Τσίπρας, πως είναι ντυμένος
ο Βαρουφάκης,  τι χρώμα είναι το πουκάμισο του Λαφαζάνη, αν είναι ξεκούμπωτο το σακάκι του Στρατούλη και πως είναι όλοι οι άλλοι. Κανείς όμως από όλους αυτούς δεν ασχολήθηκε ποτέ με το τρελό ντύσιμο της κυρίας Μέρκελ.
Αλήθεια σταθήκατε ποτέ να κοιτάξετε λεπτομερώς και να παρατηρήσετε τι φοράει η Γερμανίδα καγκελάριος; Κι΄αν αυτά που φοράει εξωτερικώς προκαλούν σχόλια και γέλια σκεφτήκατε ποτέ τι μπορεί να φοράει...εσωτερικώς; 

Παραλάβαμε χάος και παραδώσαμε χώρα, λέει συνεχώς ο Σαμαράς. Το παραλάβαμε χάος, στην Ελλάδα είναι μια μόνιμη φράση στα χείλια της κάθε αντιπολίτευσης, όταν καταφέρνει να γίνει κυβέρνηση για να φτάσει στο τέλος της θητείας της να παραδώσει και αυτή...ερείπια. Ο Αντώνης Σαμαράς προσπαθεί να πρωτοτυπήσει αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως ο αγαπητός Αντώνης αντιλαμβάνεται την έννοια της χώρας.
Διότι δεν μπορεί να είσαι περήφανος όταν παραδίνεις μια χώρα με την ανεργία στο 27%. Δεν λέγεται χώρα αυτή που έφερε στην της αυτοκτονίας χιλιάδες απελπισμένους. Δεν λες παρέδωσα χώρα όταν οι μισές εμπορικές επιχειρήσεις έχουν βάλει λουκέτο.
Δεν είναι χώρα αυτή που ο λαός της πεινάει. Δεν είναι χώρα όταν
τα παιδάκια πηγαίνουν σχολείο νηστικά. Δεν είναι χώρα όταν οι άστεγοι έχουν γεμίσει τους δρόμους. Δεν μπορείς να πεις χώρα αυτή που οι πολίτες της στέκονται στις ουρές των συσσιτίων.
Δεν μπορεί να πεις χώρα αυτή που οι πολίτες της τρίτης ηλικίας δεν έχουν φάρμακα και περίθαλψη.Όχι Αντωνάκη Σαμαρά. Δεν μπορείς να λες χώρα αυτή συμφορά που παρέδωσες. Λίγη ντροπή δεν βλάπτει.

Η ψήφος εμπιστοσύνης που απέσπασε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛ μετά από την ομιλία του πρωθυπουργού για το κυβερνητικό πρόγραμμα, μάλλον θα πρέπει να βάλει σε σκέψη καθέναν που πονάει αυτή την πατρίδα. Ούτε μια ψήφος από τα κόμματα που ανήκουν στην αντιπολίτευση. Κανείς δεν σκέφτηκε ότι τούτο τον καιρό η Ελλάδα βρίσκεται στην πλέον δύσκολη στροφή όχι μόνο της ιστορίας της αλλά και αυτής της ίδιας της ύπαρξής της,
Απειλητικοί στέκουν πάνω της αυτοί που πίσω από το τίτλο του εταίρου αποτελούν τον θανάσιμο εχθρό της. Μπροστά της βρίσκονται οι απαιτήσεις αυτών που από μόνοι τους έχουν αναλάβει να διοικούν την  Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αδύνατη σε όλες αυτές της πιέσεις η πατρίδα μας μόνη της προσπαθεί να σωθεί.



Αυτοί είναι εχθροί της πατρίδας μας.
Όμως χρειάζεται την στήριξη όλων αυτών που τόσα χρόνια καμάρωναν ότι κυβερνούν την χώρα ενώ την οδηγούσαν με μαθηματική ακρίβεια στο σημείο που την έφεραν σήμερα. Αν λοιπόν θέλουν να κάμουν κάτι ας το δείξουν. Βοηθήστε την κυβέρνηση να αντιμετωπίσει τους εχθρούς της πατρίδας μας. Δείξτε επί τέλους ότι την αγαπάτε αυτή την πατρίδα, αλλιώς το κρίμα πάνω σας.

11 σχόλια:

  1. Nα αγιλάσει το στόμα σου Ντένη μου.
    Ενωμένοι έστω και για μία φορά πρέπει να είμαστε στον πόλεμο που μας έχουν κηρύξει για να πατήσουν κάτω το ηθικό μας και την αξιοπρέπειά μας.
    Και καλά θα κάνουν να το καταλάβουν όλοι ακόμα και οι Αντίθετοι.
    Για το καλό της χώρας μας.
    Την καλημέρα μου Ντένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά η ανεργία στην Ελλάδα, είναι στα ίδια...ύψη με τα ποσοστά του Σαμαρά: 27%. Δεν συμφωνώ όμως σε ένα Ντένη (αν και παραδόξως σήμερα συμφωνούμε στα περισσότερα! χαχα!)...δεν είναι "αυτοί οι εχθροί της πατρίδας μας", δεν είναι οι ξένοι οι εχθροί. Οι εχθροί της πατρίδας μας, πάντοτε βρίσκονταν μέσα στην ίδια την πατρίδα. Το κακό είναι ότι αυτοβαφτίζονται καλά καλά πατριώτες (τρομάρα τους) και μετά πάνε και μας χώνουν στα ΔΝΤ και στα μνημόνια... Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα αγαπητή μου Έλενα.
    Καλή μου φίλη την μεγάλη αρρώστια της φυλής μας, τη φαγωμάρα, την έχω εντοπίσει από τα μαθητικά μου χρόνια από την ιστορία μας. Και σ΄όλη μου την ζωή την πολέμησα όσο μπορούσα. 42 χρόνια στη δημοσιογραφία σε όλα μου τα άρθρα τόνιζα τη ζημιά που μας προκαλεί. Και στο βιβλίο μου Οι Αντίθετοι θα διαπίστωσες τη θέση μου.
    Όμως τούτες τις στιγμές πιο πολύ από κάθε άλλη φορά θα πρέπει να δείξουμε πόσο ενωμένοι είμαστε. Λίγη θέληση χρειάζεται και πολλή αγάπη για την πατρίδα μας.
    Νάσαι καλά Έλενα καλή μου.
    Φιλιά.
    ΥΓ Συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης αλλά τον ελεύθερο χρόνο μου τον αφιερώνω στο να διώχνω τα χιόνια από το σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέτρα μου καλή μου φίλη σ΄ευχαριστώ που συμφωνείς και σε κάποια πράματα μαζί μου. Θα συμφωνούσες σε όλα αν ήταν δυνατόν να είχαμε πιο πολλή ώρα στις συζητήσεις μας. Από μέρους μου θα το προσπαθήσω.
    Το ποιός είναι ο εχθρός μας το γνωρίζω από τα μαθητικά μου χρόνια όταν άρχισα να διαβάζω την ιστορία μας. Από τότε αλλά και στη δημοσιογραφική μου πορεία αυτή την αρρώστια πάντα την στηλίτευα και την πολεμούσα. Και πιο πολύ την ανέλυσα στο τελευταίο μου βιβλίο Οι Αντίθετοι. Για όλα αυτά η πατρίδα μου με έκανε να περπατάω με ενάμιση πόδι. Την ευχαριστώ. Γι΄αυτούς που μας χώνουν στα μνημόνια, όπως σωστά γράφεις, φταίμε εμείς που με την ψήφο μας τους αφήνουμε τη ζωή μας στα χέρια τους. Να μάθουμε να προσέχουμε και να τιμωρούμε.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ας ειμαστε ενωμενοι για μια φορα και θα κανουμε θαυματα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρούλα μου χαίρομαι που πέρασες να πάρεις μια γεύση από το Καφενείο μου. Ίσως είναι η μόνη φορά που η πατρίδα μας χρειάζεται τόσο πολύ να ενωθούμε όλοι για το καλό της. Θα τα καταφέρουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προσυπογράφω!!!!
    Και είναι το κακό της φυλής μας, το ξέρεις, να είναι χωρισμένη σε στρατόπεδα ακόμη και σε δύσκολες, εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες όπως αυτή που περνάμε.
    Με έκανες και γέλασα πολύ με το ντύσιμο Μέρκελ και το τι φοράει από μέσα;;;;;;;;;;χαχα όχι δεν το είχα φανταστεί!!!!!!!!!
    Καλή σου μέρα καλέ μου φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το κακό της φυλής μας, Άννα μου καλή μου, ήμουν υποχρεωμένος να το αντιμετωπίζω όλα τα χρόνια της δημοσιογραφικής μου πορείας. Έζησα μαύρες στιγμές. Και τώρα στις ιστορικά κρίσιμες και επικίνδυνες αυτές ώρες για την ζωή της πατρίδας μας εμείς και πάλι χώρια. Τι να πω; Όσο για την Μέρκελ καλή μου φίλη και τι δεν θα έδινα για να δω την εσωτερική της αμφίεση.
    Μπορείς να την φανταστείς; Καλό σου Σαββατοκύριακο ΄Αννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σεβαστέ μου κ. Διονύση,

    Ο μεγάλος αγωνιστής και ανεπανάληπτος γνώμονας του Γένους μας, ο στρατηγός Μακρυγιάννης, για τον ρόλο των Ευρωπαίων γράφει στα απομνημονεύματά του:
    ’’ Τέτοια ηθική έχετε εσείς και προκοπή, τέτοιους καταντήσετε και μάς τους δυστυχείς’’.
    ’’Τα δάνεια εμείς δώσαμε υπόσκεση ότι τα δανειστήκαμεν και η Μπαυαρία τα ρούφηξε με τον Αρμασπέρη και συντροφιά’’.

    Ανήθικοι και απατεώνες είστε, τους λέει ο Μακρυγιάννης. Για να μας κάνετε του χεριού σας, σκορπίζετε ανάμεσά μας μίση και διαιρέσεις. Με τα δαιμονικά σας μυαλά δηλητηριάσατε τόσο πολύ και τις δικές μας ψυχές, που καταντήσατε κι εμάς σαν και τα μούτρα σας.
    Για τα δάνεια εμείς δώσαμε υπόσχεση, αλλά τα ρούφηξε όλα η Μπαυαρία. Εμείς βάλαμε την υπογραφή μας ότι τα χρεωθήκαμε, αλλά αντί να τα καρπωθούν οι αγωνιστές μας, οι χήρες και τα ορφανά, τα έβαλε χέρι ο Άρμανσμπεργκ μαζί με τους ελληνόγλωσσους συντρόφους του και τα έκαναν καταθέσεις στο Μόναχο!

    ’’Ωκοδόμησαν στιλπνάς περί το Μόναχον επαύλεις, ενώ οι αγωνισταί απέθνησκον επί της ψάθης’’, γράφει ο Αν. Γούδας.

    ’’Οι πλείστοι εκ πτωχών πλούσιοι εγένοντο. Το πάγαιναν γαϊτάνι οι Βαβαρέζοι τρώγανε, πίνανε και πλερώναμε εμείς οι φτωχοί, μα χουβαρντάδες’’, συμπληρώνει ο Γ. Κρέμος.

    Και ο Π. Χαλκιόπουλος βεβαιώνει: ’’Οι Βαυαροί πρώτοι μας έδωκαν το παράδειγμα της καταχρήσεως, του σφετερισμού και της σπατάλης των δημοσίων’’.

    Συμπέρασμα:
    Η ευθύνη, για τα δεινά που περνάμε, είναι κατά κύριο λόγο δική μας.
    Οι Ευρωπαίοι, απέναντί μας, και τότε και τώρα είναι ίδιοι και απαράλλακτοι. Εάν, όμως, γνωρίζαμε καλά την ιστορία μας, δεν θα ξανακάναμε τα ίδια λάθη. Εάν μελετούσαμε με προσοχή τις παρακαταθήκες του Μακρυγιάννη, δεν θα ξαναπέφταμε στις ίδιες παγίδες, που ολοένα μας στήνουν οι ’’φίλοι’’ μας οι φραγκολεβαντίνοι.
    Ας έχουμε, τουλάχιστον, τον νου μας από ‘δω και πέρα.


    Με τους θερμούς μου χαιρετισμούς,
    Φώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν κοιτάμε τα ρούχα κάποιου και τον κρίνουμε μόνο και μόνο από αυτά, τότε είμαστε άνθρωποι της επιφάνειας και όχι της ουσίας.
    Προσωπικά, δεν με απασχολεί το τι θα φορέσει ο κάθενας (υπουργός ή απλός πολίτης) αλλά με ενδιαφέρει το τί άνθρωπος είναι! Άλλωστε όπως πολύ σοφά λέει και ο λαός μας "τα ράσα δεν κάνουν τον παπά". Το αν φοράνε γραβάτα ή όχι ο κος Βαρουφάκης & ο κος Τσίπρας είναι το λιγότερο, ας φορέσουν και μαγιώ αν θέλουν, το θέμα είναι να κάνουν το καλύτερο δυνατόν για τη χώρα και τους πολίτες της!

    Καλό απόγευμα σου εύχομαι αγαπητέ μου Ντέννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρίσκω Ντένη. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου πως το εξοργιστικό της υπόθεσης είναι η παντελής ανυπαρξία υποστήριξης της κυβέρνησης στην παρούσα βουλή. Όταν πρόκειται για εθνικά θέματα και η χώρα καταρρέει, όσοι εμμένουν σε παλιάς κοπής μικροκομματισμούς, είναι προδότες. Και είναι μια καλή ευκαιρία για να τους ξεχωρίσουμε και να τους απομονώσουμε δια παντός απ' τον πολιτικό χάρτη της χώρας.
    Τους χαιρετισμούς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή