Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Μαζύ τα φάγαμε.



Αν είναι δυνατόν να τα φάει κανείς μαζύ με αυτόν τον ελέφαντα.

Φίλες και φίλοι της ιστοσελίδας Hellas café. Για πολλούς και διάφορους λόγους είχα κάπως παραμελήσει τούτη τη σελίδα. Όμως όλα όσα συμβαίνουν όχι μόνο στην πατρίδα μας Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο και σε συνδιασμό με το ενδιαφέρον και την αγάπη του κόσμου με υποχρεώνουν να φωνάξω ένα μεγάλο ΠΑΡΩΝ και να βρεθώ και πάλι κοντά σας
Σε λίγες μέρες λοιπόν ξεκινάμε και πάλι να...... ενοχλούμε όσα μας ενοχλούν

4 σχόλια:

  1. Ελα Ντένυ μου. Είναι πολύ χοντρόπετσοι όλοι τους. Και οι ελέφαντες και οι καμηλοπαρδάλεις. Αν δεν τους πιάσουμε κυριολεκτικά με τις πέτρες και όχι μόνο δεν το καταλαβαίνου. Ελπίζω ν'ακούς καθημερινά νέα. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΟΥ ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ


    Χαιρετώ

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή μου Ginger
    Έχεις δίκιο. Αυτοί μόνο αν φάνε καμμιά πέτρα στο κεφάλι τότε ίσως καταλάβουν ότι ο ελληνικός λαός πολύ τους ανέχτηκε.
    Βλέπω καθημερινά τις ειδήσεις, διαβάζω εφημερίδες και θλιβομαι καλή μου φίλη για την κατάντια της πατρίδας μας
    Νάσαι καλά και να τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε Γαβρίλη είμαι έτοιμος
    Σε λίγες μέρε ξεκινάω Πρέπει να τους ξεφωνίζουμε κάπου-κάπου
    Νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή