Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013


Ένα τρισάγιο για το σκύλο και
... μιά επιτροπή.

Μιά φορά κι΄έναν καιρό σε μιά φτωχική γειτονιά της Νέας Υόρκης, ζούσε  ένας Έλληνας, ο Μήτσος που είχε ένα μικρό εστιατόριο. Πάνω από το εστιατόριο ήσαν δυό δωμάτια όπου έμενε ο Μήτσος 


 με μοναδική συντροφιά του τον αγαπημένο του σκύλο, τον Σταύρο.
Μια μέρα ο σκύλος ψόφησε – καλύτερα να πούμε πέθανε – κι΄ο Μήτσος επισκέφτηκε τον παπά της ενορίας του και τον ρώτησε.
-Πάτερ μου. Ο σκύλος μου ο Σταύρος πέθανε. Μπορείς να διαβάσεις ένα τρισάγιο για το φτωχό το σκύλο μου που τον είχα σαν παιδί μου;
Ο παπά – Νικόλας έξυσε με αμηχανία το κεφάλι του.
-Τέκνον μου Μήτσο, του λέει, φοβάμαι πως όχι. Η εκκλησία μας δεν έχει θρησκευτικές υπηρεσίες για τα ζώα. Όμως εδώ, πάρα κάτω, είναι μία καθολική εκκλησία. Πιθανόν αυτοί να έχουν κανένα τρισάγιο για ζώα.
-Εν τάξει πάτερ μου. Πάω αμέσως, λέει ο Μήτσος. Και δεν μου λες; Νομίζεις ότι 5.000 δολάρια είναι αρκετά να τους δώσω για την εξυπηρέτηση;
Κι΄ο παπά – Νικόλας  πετάγεται πάνω.
-Κύριε ελέησον, κύριε ελέησον, έλα Χριστέ μου. Βρε Μήτσο μου. Γιατί τόση ώρα δεν μου έλεγες ότι ο σκύλος σου ήταν χριστιανός ορθόδοξος;

...και μιά επιτροπή.

Από την ιστοσελίδα ΦΩΣ

Ρε παιδιά ( με το συμπάθιο ), για διαβάστε κι΄εσείς τα πάρα κάτω, μπας κι΄εγώ δεν βλέπω καλά! Λίστα μαναβικής είναι ή συνταγή για ψωρίαση;
Θέμα. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ. !!!
Μήπως πρέπει να δω κάποιον ειδικό ή είναι φυσιολογοκό που κάθε φορά που διαβάζω ειδήσεις, σαν αυτή, το μυαλό μου τρέχει σε κρεμάλες και εκτελέσεις; Η σύνθεση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. (Δεν σώζεται με τίποτα το μπουρδέλο)
Ακόμα και αν μας χαρίσουν όλα τα δάνεια.....
Ακόμα και αν βρέξει ευρώ...
Υπάρχουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες που δείχνουν ότι δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να σωθεί το μπουρδέλο που λέγεται Ελλάδα.
Μιά τέτοια λεπτομέρεια είναι η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής η σύνθεση της οποία ανακοινώθηκε χθες.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παρακάτω σύνθεση την Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής δέον όπως αναγνωσθεί πλησίον τουαλέτας για να μην κατουρηθείτε από τα γέλια.

Μαρία Ρεπούση. Άνευ λοιπών σχολίων.



Τάσος Κουράκης. 
Ο γνωστός και ως ποιητής του αιδοίου.
 Είναι ο τύπος που προχθές έτρεχε στο ΑΧΕΠΑ για να διαπιστώσει αν οι γιατροί φέρθηκαν σωστά κατά τη νοσηλεία του Σάββα Ξηρού.

Γιώργος Πάντζας. 


Ναι ρε. Ο Γιώργος ο Πάντζας λέμε! Ο γνωστός!

Πύρρος Δήμας. 
Κάποιος του είπε ότι κάνει και για πολιτικός κι΄αυτός το πίστεψε.

Γιώργος Κυρίτσης. 
Σεναριογράφος της σειράς Tα μυστικά της Εδέμ Μιλάμε αν δεν σε μορφώσει αυτός, τότε ποιός;

Πέτρος Τατσόπουλος. 
Ο τηλεμαϊντανός, γνωστός και ως η Ελένη Λούκα του Σύριζα.

Άννα Καραμανλή.
Ποιός δεν έχει χτυπηθεί στο πάτωμα από τα γέλια βλέποντάς την να προσπαθεί να διαβάσει γραμμένο κείμενο στην Αθλητική Κυριακή;

Άντζελα Γκερέκου. 

Το αυτοκολλητάκι μου. Και ο Τόλης δώρο.

Αρτέμης Ματθαιόπουλος. 
Βουλευτής της Χρυσής  Αυγής ο οποίος υπήρξε μέλος μουσικού συγκροτήματος με γνωστότερο τραγούδι  Μίλα ελληνικά ή ψόφαΔεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να αντιληφθεί ότι κάθε μέρα που περνάει μας φέρνει πιό κοντά στην ολοκληρωτική καταστροφή.
Τα σχόλια σε σας φίλες και φίλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου